donderdag 29 mei 2014

Mini foto-shoplog Action

Hey!

Vandaag moest ik even naar de Action, want mijn oordopjes waren kapot gegaan.
Maar zoals altijd kwam ik terug met veel meer dan alleen oordopjes.
Vandaar deze (aslnog niet grote) foto-shoplog voor vandaag.
Mijn camera wou niet goed scherpstellen waardoor sommige foto's niet mooi zijn gelukt.
Excuses daarvoor.

Allereerst de oordopjes zelf.
Ik heb normaal altijd gekleurde, dat vind ik net wat leuker.
Die hebben ze helaas uit het assortiment gedaan, en er waren nu alleen nog wit/zwarte en grijs/witte.
Ik heb de wit/zwarte genomen, ze kostten €1,19.



Wat ik ook al langer wou, was een nieuwe pincet.
Ik heb er nu wel een, maar ik had het idee dat er wel een betere bestond.
Daarom kocht ik deze superschattige roze pincet met kusjes voor maar €0,69.



Mijn make-up 'doos' puilt helemaal over, er zit zoveel in!
Daarom vond ik deze make-up tasjes echt perfect, vooral omdat ze niet zo groot zijn.
Dan kan ik er makkelijk bijvoorbeeld mijn daily make-up in kwijt.
Omdat ze maar €0,49 kostten nam ik er gelijk twee mee.
Één roze met zwarte hartjes en één zwarte met witte sterretjes.



Ik wou al best lang een leuke, matte nagellak.
En wat zag ik vandaag..
Precies, een leuke, matte nagellak die ook nog eens heel goedkoop was!
Hij was er maar in twee of drie kleuren, en ik koos voor de rode.
Nu nog hopen dat hij echt mat is!
Er zit ook een ander lakje bij, om hem glimmend te maken.
Daar zie ik het nut niet echt van in, ik bedoel, je wil toch óf matte óf glimmende nagellak?!
Dit setje kostte €1,09.





Mijn BBcream is echt bijna op.
Ik heb al wel een nieuwe gekocht, maar weer dezelfde.
Dat was best wel dom, aangezien deze die ik nu heb niet eens zo goed werkt.
Nu zag ik een andere voor €2,00, en die moest ik even uittesten.
Hier schrijf ik waarschijnlijk nog een review over, want ik ben heel benieuwd!




Waar ik nog wel het meest enthousiast over werd, is de droogshampoo die ik zag liggen.
Ik hoorde een mevrouw achter me tegen haar dochter zeggen: 'Kijk, ze hebben hier ook droogshampoo!'
Dat moest ik natuurlijk zien.
Ik heb er al zo veel over gehoord, en ben eigenlijk ook al best lang op zoek naar een goedkope.
Deze was van Andrélon voor maar €2,39, dat kon ik dus echt niet laten liggen.
Ze hadden twee soorten, één voor zomers blond haar en één voor volume.
Ik heb niet zulk heel blond haar dus heb ik die voor volume genomen.
Als deze mij bevalt koop ik die ander ook!
Ik ga deze droogshampoo ook zeker reviewen binnenkort.



Liefs, Rhodé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten