zaterdag 8 februari 2014

WINACTIE woutshop.nl [GESLOTEN]

Hey,

Zoals je al in het artikel van donderdag kon lezen, organiseer ik een winactie!
Deze winactie doe ik in samenwerking met woutshop.nl.

Wat kan je winnen?
  • Gouden armbandje met kruis
  • Ketting met moustache
  • Ring infinity zilver
  • Armband 'Parijs'
  • Armband 'faith'
  • Legging 'skinny jeans'
                              

Hoe doe je mee?
  • Volg dit blog via Bloglovin' of via e-mail
  • Laat een reactie achter met wat je van dit blog vindt
  • Zet ook in de reactie je e-mail, Twitter of Snap, zodat ik je kan bereiken als je gewonnen hebt (als je dit liever niet openbaar doet mag je mij ook een DM op Twitter sturen of een e-mail: rodeokoe99@gmail.com)
Hoe maak je meer kans?
  • Deel dit blog (deze winactie) via Twitter

De winnaar wordt op 8 maart gekozen.

xxRoos

17 opmerkingen:

  1. Leuke winactie ! Ik doe zeker mee. Je blog is heel leuk en ik kijk er vaak op ! Ik lees met plezier je artikelen . (: Mijn twitter is @Diniekevv .

    Liefs, Dinieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent echt super cool !!!!! i love you !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe meeeee <3
    Je bent echt lief en je blogt ook superleuk :)
    Twitter is @welovesaske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook mee! Echt een leuk blog heb je, even je vorige berichten gelezen :) (stalkerrrrr) Twit: @loveforsabrina_ <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook mee. Je blog is echt heel mooi en leuk :D
    Mijn twit is @TeskeAndMert x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heejj,
    Kben een beetje laat maarjaa..ik doe mee!:) Leuk blog heb je trouwens!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen